Skotercross och Rajalla

2009-03-29 @ 22:54:40
Igår åkte vi till Vitå och såg på skotercross. Var ganska kyligt att stå ute men solen sken iaf.
Sen åt vi tacos hos mamma och pappa innan det bar av till Kalix igen. Resten av kvällen satt jag på näsbyn och skrev rapport medan Micke var i garaget och skruvade.

Idag så fick jag en idé och vi for iväg till Torneå och Rajalla. Hittade en tunika, leggings och en foundation.
Sen hem och ut och äta på kina. Det blev våran 1-års middag eftersom att jag ska äta på universitetet imorgon.

Han fick även sin present igår. Boken en kärleksförklaring, där jag hade skrivit lite av varje. Glad blev han.

Har nyss varit och hälsat på Johannes och Nadja en sväng och sett vad de sysslade med! Nu blir det sängen, ska upp tidigt imorgon. Skickade in rapporten nyss. Äntligen klar!

Vi ♥


skotercross


Kommentarer
Postat av: Fredrik

ja det var en hemsk sådan, fin bild på dig och micke!

2009-03-30 @ 22:40:47
URL: http://fredriikk.blogg.se/
Postat av: t

cute ni var :D

2009-03-31 @ 22:44:23
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback