Tisdag

2009-03-24 @ 17:40:51

Började dagen med att sova lite längre. Sen så käkade vi frukost och for till Kalix maskiner för att se på en ny skoter.
Blev inget köp idag, för den som Micke ville ha var slut. Sedan roade jag mig med allt annat än att skriva rapport. Efter VBÅ tog jag tag i saken och skrev lite grann.

Nu har jag nyss ätit middag.
Gjorde nån torsk i senapssås. Det var väl gott, men smakade senap. Kanske inte så konstigt dock. :P

Nu tänkte jag fortsätta skriva ett tag och sedan bege mig mot Näsbyn. Micke hade tänkt ta rast och äta middag där. Så då får man träffa honom en stund.

Imorgon kommer nog Malin, Alex och Cissi. Blir skoj! Och måste ju äta våfflor imorgon då det är våffeldagen. Inte för att jag brukar bry mig om det. Men nu när man kom ihåg det kan man ju göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback