Helgen

2009-05-19 @ 17:13:18
I fredags så kom Emma, Jonas och Andreas hit och vi spelade geni. Trodde jag skulle vinna där ett tag, men sen slutade det med att jag kom sist.

I lördags så åkte jag till Vitå och där började vi rensa lite hos farfar. Mest en massa kläder som inte ska vara kvar.
På kvällen gick vi och tog en drink på B4 och dom andra åt middag. Sedan gick vi till Jonas och Emma och kolla på eurovison. Trodde vi iaf skulle ha en chans att vinna, men tydligen inte. Vet inte om jag tyckte Norges bidrag var så bra. Visst, texten var väl söt, men annars vet jag inte.

I söndags var vi på näsbyn och fixade lite i bubblan. For på en cykeltur med Emma, Jonas, Micke och Andreas. Cyklade 3 mil. Sen for vi och körde lite bubbla. Har dock bestämt att Micke får köra den på Sebbes bal. Vore lite pinsamt om jag fick motorstopp eller nått. Sen på kvällen så åkte jag, Micke och hans föräldrar till Vitå en sväng och drack kaffe.

I går var jag ledig från praktiken eftersom att vi hade handledning. Så jag for till Cissi och sen skrev vi färdigt rapporten. Är nog bara lite småändringar som måste göras. Och Heidi var så söt. Ville bara ta med henne hem. Drack lite vin på kvällen och sen tog jag bussen hem.

Idag har jag varit på praktiken och nu ska vi strax äta middag. Kanske blir en promenad sen i sommarvädret.


Geni i fredags


Bubblan




Lilla Heidi

Kommentarer
Postat av: Malin

Såååå söt Heide är! o bubblan blev ju skitasnygg! ;) förstår ditt problem med kärringstoppet förmodligen händer det inte men OM.. jag skulle dö :p

2009-05-19 @ 22:06:37
URL: http://oceanbreeze.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hälsa micke att bubblan är skitsnygg! :-D

2009-05-20 @ 22:01:49
URL: http://fredriikk.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gahh! Vad söt katt!!! Haha=D

2009-05-22 @ 12:08:33
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback