Lördag

2009-05-09 @ 16:38:31

Igår gick jag och bokade en klipptid. Så på torsdag kl 16.30 ska jag klippa mig.
Sen gick jag och fyndade ett par skor. Har ett presentkort på eurosko på 1000 kr. Hittade ett par för 399 så har lite kvar att handla för. Sen hittade jag en klänning på chili.

Kvällen tillbringades hos Johannes och Nadja. Där även Simon och Linda var. Vi beställde lite mat och sen såg vi hockey. Och som man kunde gissa så förlorade Sverige. Men man kan ju hoppas dom blir 3:a iaf.

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt alls. Började dagen med att tvätta och sen tog jag och Alladin en promenad med Nadja, Johannes och hunden Ludde. Sen har jag mest tvättat resten av dagen. Micke är i garaget och håller på med avgassystemet till bubblan. Får väl se när han kommer hem. Om det inte var så dåligt väder hade jag kunnat ta en promenad dit, men det lockar inte att göra det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback