Söndag och måndag

2009-05-12 @ 09:19:45
I söndags for jag till Ikea med Mickes mamma. Handlade faktiskt ingenting, men fick en fin plåthink av henne att ha hundmaten i. Sen på eftermiddagen for jag och Micke till Vitå. Doris var tjockare än förra gången. :P

Igår åkte jag med bussen till Luleå och mötte upp Malin på skolan. Hon skulle fixa en artikel. Sen blev det stan. Inhandlade en tunika, ett linne och en maskara. Sen hämtade Cissi mig och vi for till hon och skrev lite b-uppsats. Ska skriva på onsdag och torsdag också. Men sen borde den vara klar till handledningen.

Ska fara på praktiken om några timmar. Skönt med sovmorgon. Känner mig sjukt stressad och vet inte varför egentligen. För uppgiften till denna kurs verkar ju inte vara så svår. Men är som ändå stressad. Nu ska jag ut med hunden iaf.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

snälla någon, du har ju bara chill framför dig till sommarlovet kommer.

2009-05-12 @ 18:58:19
URL: http://fredriikk.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack=D Jag är nöjd=P

2009-05-14 @ 11:37:42
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback