Valborgs

2009-05-03 @ 14:55:39
I torsdags var sista dagen på praktiken och det kändes lite tråkigt. Efter praktiken så for jag och Micke till Cissi.
Vi grillade och sen for vi till majbrasan. Efteråt så hängde vi hos Cissi och Camilla kom dit också.
Sjöng sing star hela kvällen och drack lite vin. Mycket trevligt var det.

Sov där till fredag och då for vi till storheden och gick i alla affärer. Hittade en väska till kameran. 
Sen for vi till vitå och hämtade hunden. Hann även en sväng till min faster, där vi satt en stund bredvid brasan. Var ju så härligt väder. 

Doris är på smällen, det syns tydligt. Magen en jättestor. Så får se när hon får kattungar. Det borde inte dröja så länge.

Igår så var jag på Ikea med Johanna och Amanda. Vi for en sväng till Torneå också. Hittade lite småsaker på Ikea som vanligt. Men annars var jag duktig och slösade inte så mycket. Köpte ett säkerhetsbälte till alladin på djurmagasinet.

Idag har jag och Micke varit på en joggingtur och nu ska jag sätta mig och skriva färdigt rapporten som ska vara inne imorgon. Har ingen motivation alls till det. Men det måste ju göras.

Här kommer lite bilder från ny kameran. Har dock inte riktigt lärt mig hur den fungerar så jag kör på auto funktionen.


Mickes bil, med de nya fälgarna


Kiwi och Kokkos










Majbrasan på bergnäset



Full rulle

Mingo

Gäsp!

Elin bredvid brasan

En tjock Doris

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fin päls kiwi har!

2009-05-04 @ 11:56:22
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: t

bra kamera : )

2009-05-04 @ 17:49:49
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Fina bilder det blev! :-)

2009-05-06 @ 09:51:04
URL: http://fredriikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback