31/1 - 10

2010-01-31 @ 11:26:28

Förra veckan fick Cissi ett erbjudande om att få en gratis sminkning och fotografering av The studio. Hon fick bjuda med några vänner och hon valde mig och Malin. Så igår åkte vi till Nordkalotten och det var verkligen en rolig dag. Vi blev sminkade och sedan fotograferade i tre olika klädombyten. Sedan fick vi köpa bilder om vi ville. Jag köpte 10 st, var ganska svårt att välja ut eftersom de tog drygt 50 bilder. Men det var helt klart en rolig upplevelse!

Idag är Micke och jobbar så jag är själv hemma. Har nyss varit på prommis med Linda och vovvarna!
Nu funderar jag på att städa lite, så man slipper tänka på det i veckan!

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Riktigt snygga bilder :) kram

2010-02-02 @ 08:04:50
Postat av: Angelica

Snygga bilder!



Sv: Japp det tycker jag!

2010-02-18 @ 12:26:48
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback