1 mars 2010

2010-03-01 @ 21:35:41
Förutom att vi förlovade oss i fredags så händer det inte så mycket ;) Hade gjort planer för dagen, men det blev inte riktigt som vi tänkt då dom ringde och frågade om jag kunde jobba. Så jag jobbade till kl 15 och därefter åkte vi till vitå och berättade för mina föräldrar och sedan åkte vi till hans föräldrar.
Dagen vart mycket mysig! Och på lördag började vi dagen med att gå till filipsborg och äta en våffla och middag åt vi ute på vikingen. Senare på kvällen kom det vanliga gänget hit ;) Vi fick jättefina vinglas i present! Verkligen lyckat.

Resten av helgen har jag mest gått runt och varit lycklig! Känner mig så lycklig som man kan bli!

Idag har vardagen fortsatt med plugg och lite spinning nu på kvällen. Imorgon ska jag jobba förmiddag och sen tror jag att Angelica och Johannes skulle komma förbi på en kaffe. Det blir trevligt.

Hade tänkt lägga upp några bilder på lägenheten som jag har lovat sedan vi flyttade hit, men det har ju inte blivit. Så tänkte att det kanske kan bli imorgon, nu när vi är klar med vardagsrummet också.

Nu ska jag och Micke springa ut med hunden en sväng innan läggdags! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback